poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Instynkt Blogera – Transfokator jest czterolatkiem!


To niesłychane – Transfokator jest czterolatkiem!

Od pełnych wątpliwości chwil związanych z debiutem w blogosferze, lęku przed publiczną prezentacją do zaszczytnego miana blogera roku w kategorii Foto video komiks. Całkiem nieźle jak na owoc przypadku! Pierwotnie o blogowaniu myślałem jako o formie udostępniania zdjęć – jednak tak, jak w fotografii – specyfiką blogowania jest operacja na czasie... Nie do końca ją pojmuję, ale coraz bardziej mnie niepokoi. Choć niewiele tu osobistych wątków, zyskałem zwierciadło umożliwiające wgląd w samego siebie. Myśli, spostrzeżenia, ślady wieloznacznych materii, z których powstają obrazy zamknięte w posty, gotowe do oglądania. Świat rodzący się z okruchów realności, zapis mojego wizualnego łakomstwa, ale też niewygodny dowód własnych słabości. Czy to niezbyt wiele uwag jak na prostą czynność służącą zachowaniu ciągłości? Oto pytanie, na które nie łatwo jest znaleźć jednoznaczną odpowiedź. Niepostrzeżenie minęły cztery lata, a dopiero od niedawna odkrywam w sobie entuzjazm i zrozumienie, że jest to aktywność godna uwagi; odkrywam coś na kształt instynktu Blogera. Zyskałem stałe grono sympatyków – towarzyszy podróży, z którymi łączy mnie uwielbienie dla fotografii. Zasyłam Wam serdeczności, oczekując dalszych uwag i komentarzy tak, by mi starczyło odwagi na codzienny rytuał stwarzania świata.

Karmcie Oczęta!

Dawid Furkot

Brak komentarzy: